יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

בלו נטלי

בלו נטלי

בלו נטלי לצפייה ישירה היא סדרה ישראלית, סדרה ראליסטית אשר מעלה נושא כאוב בחברה הישראלית ובעולם כולו. סחר בנשים. אלפי נשים נסחרות בעולם כולו ולמרות השנים הרבות שהקדישו לכך עדיין לא הצליחו לעצור את התופעה. לעומת הנשים שנסחרות כחפצים למרבה במחיר עומדים הסוחרים בנשים. הסוחרים האלה חיים חיים עמידים וטובים. חייהם של הסוחרים והנשים הנסחרות מצטלבים לרגע ושוב ממשיכים לזרום בקווים מקבילים. הסוחרים מנצלים את הנשים המסכנות לחלוטין, הם משתלטים על חייהן, על הצרכים שלהן ועל גופן. הנשים נמצאות לחלוטין בשליטתם של הסוחרים. ולמרות כל זאת נראה שהסוחרים מתעלמים ממה שהם גורמים לנשים, הם רואים בזה רק עבודה ורק אמצעי להרוויח כסף. הסדרה הנוקבת הזאת, בלו נטלי, תראה לכם מציאות שאתם אפילו לא מדמיינים.


סיפורה של בלו נטלי
כוכב הסדרה הוא צביקה הדר שמגלם את גדי. גדי מנהל עסק בתל אביב עד שהעסק מתפורר וגדי נאלץ לסגור אותו. כשהכסף אוזל גדי מחליט לעבור עם אישתו לאשדוד ומתחיל לעבוד בעסק שנמצא בבעלות משפחתה. משפחתה של אשתו של גדי היא משפחה  עמידה ומהר מאוד גדי מבין למה. גיסו של גדי מנהל עסק של יאכטת אירועים שנקראת "בלו נטלי" אך מתחת לפני השטח, מסתבר, ביאכטה הזאת גיסו של גדי מבריח נשים לארץ   והן נמכרות לזנות ולמכוני ליווי אפלים. בלו נטלי לצפייה ישירה כאן מגוללת את סיפורן של הנשים שנאלצות לחוות את חיי הזנות בארץ. אותן נשים שלפני כן לגדי לא היה שום עסק איתן, הופכות לחלק מחייו. בתור אדם מן השורה גדי חווה קונפליקטים וייסורי מצפון לגבי העסק החדש שלו.

צביקה הדר- שחקן ראשי
צביקה הדר מגלם את גדי בסדרה בלו נטלי לצפיה לפני כולם  צביקה הדר הוא שחקן וותיק ומוערך בקולנוע הישראלי. עד לפני שנה הוא הנחה את תוכנית הריאלטי הענקית של ערוץ שתיים "כוכב נולד". כוכב נולד שודרה בערוץ 2 במשך עשור. השנה צביקה הדר משתתף כשופט בתוכנית ריאלטי חדשה שנקראת "הכוכב הבא" בבלו נטלי צביקה הדר מקבל את האפשרות להראות לצופיו שהוא לא איבד את כישרון המשחק שלו.

   

                  רוצים להשתתף בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה